Issue loomine
Selleks, et efektiivselt tööd jälgida ja ülesannet täita, on kasulik kasutada issue'sid ehk pileteid. Issue võimaldab jälgida tööülesandeid ja nendele mõeldud aega.
Issue-si tuleks luua pidevalt ja palju, nii uute funktsioonide loomisel, kui esinevate vigade (bugide) parandamistel.
Enne kui hakkad issue't looma, loe lisaks siit issue'de üldise tähenduse ning parimate praktikate kohta. See aitab sul luua selgemaid pileteid.
Loomine
Selleks, et luua endale pilet:
Vali menüüst “Plan” -> “Issues” -> “New issue”.
- Seejärel vali sellele sisukas nimi, mis kirjeldab hästi ülesande sisu näiteks:
"Lisada uus sisselogimisvorm"
"Parandada andmebaasiühenduse viga"
- Kirjuta kirjeldus, nii et teised tiimilikmed mõistaksid, mis on vajalik teha
Selleks on hea kasutada checkliste
- Määra ülesande eest vastutaja (assignee)
"Assign to me" määrab ülesande eest vastutavaks sinu
Teisele saab ülesannet määrata vajutades alale "Unassigned" ja kirjutades sinna vastav uni-id ning seda valides
Vajadusel vali milestone
Kui kõik valmis vali “Create issue”

Tag-i lisamine
Selleks, et pileteid oleks lihtsam organiseerida võiks kasutada labeleid.
Vali pilet, millele soovid labeli teha
Otsi menüüst “Labels”
Vajuta “Edit” -> “Create project label"
Pane sellele nimi ning vali värv
Vajuta “Create”

Sulgemine
Juhul, kui said piletiga seotud ülesandega lõpetatud, pane see kindlasti kinni.
Vali pilet, mille soovid kinni panna
Vajuta “Close issue”
Kui tegemist on grupiprojektiga, on tegelikult hea kui keegi teine eelnevalt kõik üle vaatab ja siis paneb ise kinni.
