Pileti ehk issue loomine
Selleks, et effektiivselt enda tööd jälgida ja ülesannet täidata, on kasulik kasutada "issues". "Issue" võimaldab jälgida tööülesanded, jälgida ülesandele mõeldud aega, ning suhelda tiimikaaslastega.
Issue-si tuleks luua pidevalt ja palju, nii uute funktsioonide loomisel, kui esinevate bug-ide parandamistel.
Loomine
Selleks, et luua endale pilet:
Vali menüüst “Plan” -> “Issues” -> “New issue”.
- Seejärel vali sellele sisukas nimi, mis kirjeldab hästi ülesande sisu näiteks:
"Lisada uus sisselogimisvorm"
"Parandada andmebaasiühenduse viga"
- Kirjuta kirjeldus, nii et teised tiimilikmed mõistaksid, mis on vajalik teha
Selleks on hea kasutada checkliste
- Määra ülesande eest vastutaja (assinee)
"Assign to me" määrab ülesande eest vastutavaks sinu
Teisele saab ülesannet määrata vajutades alale "Unassigned" ja kirjutades sinna vastav uni-id ning seda valides
Vajadusel vali milestone
Kui kõik valmis vali “Create issue”

Tag-i lisamine
Selleks, et pileteid oleks lihtsam organiseerida võib kasutada labeleid.
Vali pilet, millele soovid labeli teha
Otsi menüüst “Labels”
Vajuta “Edit” -> “Create project label"
Pane sellele nimi ning vali värv
Vajuta “Create”

Sulgemine
Juhul, kui said piletiga seotud ülesandega lõpetatud, pane see kindlasti kinni.
Vali pilet, mille soovid kinni panna
Vajuta “Close issue”
Kui tegemist on grupiprojektiga, on tegelikult hea kui keegi teine eelnevalt kõik üle vaatab ja siis paneb ise kinni.

Hea pileti 101
Lisa milestone
Määra piletile assignee
Anna piletile selge ja arusaadav nimi
Lisa piletile time estimate ja jooksvalt time spent
Projektihaldus peaks käima läbivalt ühes keeles - vali kas eesti või inglise keel ning kasuta seda terve projekti vältel
Sulge kõik valmis/lõpetatud piletid ning hea oleks, kui seda teeb keegi, kes pole antud pileti assignee
Sarnaselt piletile võiks ka harul olla võimalikult selge ja arusaadav nimi
- Kirjuta kirjeldusse checklistina lühidalt lahti, mis pileti lõpuks peab tehtud olema.
Issue loomisel on oluline anda piisavalt teavet, et teised liikmed saaksid sellest aru ja töötada selle kallal.
Sellisel moel saavad ka hiljem koodi testijad/ülevaatajad nende samade punktide järgi kontrollida, et kas kõik pileti sulgemiseks vajalikud kriteeriumid on täidetud.
- Hoia pilet sisu poolest võimalikult kitsas
Iga pilet peaks lahendama üht kindlat probleemi; kui on plaanis midagi suuremat, siis jaga ülesanne mitme pileti vahel ära
- Pilet tee valmis enne probleemi kallale asumist - soovitatavalt kohe uue milestone'i alguses.
Milestone on ajavahemik, mis aitab jaotada nt prioriteetsuse (või mingi muu parameetri) alusel ülesandeid erinevate perioodide peale. Teie projektide kontekstis on milestone tavaliselt sprindi ajavahemik ning kui teil on projektis nt 5 sprinti, siis on tööd jaotatud 5 milestone’i vahel.
- Eelmises sprindis pooleli jäänud pilet tõsta järgmisesse sprinti edasi (seda sama tee ka milestone'i eesmärkidega)
Tavaliselt pannakse esimesena pileti number ning seejärel pileti nimi (kui nimi on piisavalt lühike; vastasel juhul proovi nime lühendada ja leida võimalikult arusaadav alternatiiv).
Kui piletil pole numbrit, siis pane lihtsalt harule nimi, mis aitaks aru saada, mida selles tehakse.