Pileti ehk issue loomine
Selleks, et effektiivselt enda tööd jälgida ja ülesannet täidata, on kasulik kasutada "issues". "Issue" võimaldab jälgida tööülesanded, jälgida ülesandele mõeldud aega, ning suhelda tiimikaaslastega.
Loomine
Selleks, et luua endale pilet vali menüüst “Plan” -> “Issues” -> “New issue”. Seejärel vali sellele sisukas nimi. Võid lisada ka kirjelduse. Vajuta “Assign to me”, et oleks näha, et sina sellega tegeled. Lõpuks vali “Create issue”.
Tag-i lisamine
Selleks, et pileteid oleks lihtsam organiseerida võib kasutada labeleid. Esiteks vali pilet, millele soovid labeli teha ning otsi menüüst “Labels”. Vajuta “Edit” -> “Create project label”. Pane sellele nimi ning vali värv ja lõpuks vajuta “Create”.
Sulgemine
Juhul, kui said piletiga ühele poole, kindlasti pane see kinni. Selleks tuleb valida pileti, mille soovid kinni panna ning seejärel vajutada “Close issue”.
Hea pileti 101
Lisa piletile milestone
Kirjuta näiteks checklistina lühidalt lahti, mis pileti lõpuks peab tehtud olema. Sellisel moel saab hiljem koodi testija/ülevaataja nende samade punktide järgi kontrollida, et kas kõik pileti sulgemiseks vajalikud kriteeriumid on täidetud.
Piletil on assignee
Anna piletile selge ja arusaadav nimi
Hoia pilet sisu poolest võimalikult kitsas: iga pilet peaks lahendama üht kindlat probleemi; kui on plaanis midagi suuremat, siis jaga ülesanne mitme pileti vahel ära
Lisa piletile time estimate ja jooksvalt time spent
Projektihaldus peaks käima läbivalt ühes keeles- vali kas eesti või inglise keel ning kasuta seda terve projekti vältel
Pilet tee valmis enne probleemi kallale asumist- soovitatavalt kohe uue milestone'i alguses. Milestone on ajavahemik, mis aitab jaotada nt prioriteetsuse (või mingi muu parameetri) alusel ülesandeid erinevate perioodide peale. Teie projektide kontekstis on milestone tavaliselt sprindi ajavahemik ning kui teil on projektis nt 5 sprinti, siis on tööd jaotatud 5 milestone’i vahel.
Eelmises sprindis pooleli jäänud pilet tõsta järgmisesse sprinti edasi (seda sama tee ka milestone'i eesmärkidega)
Sulge kõik valmis/lõpetatud piletid ning hea oleks, kui seda teeb keegi, kes pole antud pileti assignee
Sarnaselt piletile võiks ka harul olla võimalikult selge ja arusaadav nimi. Tavaliselt pannakse esimesena pileti number ning seejärel pileti nimi (kui nimi on piisavalt lühike; vastasel juhul proovi nime lühendada ja leida võimalikult arusaadav alternatiiv). Kui piletil pole numbrit, siis pane lihtsalt harule nimi, mis aitaks aru saada, mida selles tehakse.