Projektiplaan
Esimesena mõelge enda mängu idee välja ning pange see GitLabi teie loodud reposse readme.md faili ,hea on alati siis vaadata repot lahti võttes, et millise mänguga on tegu. Lisage juurde ka inspiratsiooni allikad. (Kirjutage rohkem kui näites)
Kui teil tiimina on olemas tehtava mängu idee või te olete veel mitme vahel, siis tehke nö Feature List. Ehk mida te plaanite, et saaks teha selles mängus. Mis on kõige tähtsam, mida võib hiljem lisada jne. Kõige lihtsam on lihtsalt teha selleks Google Sheet, kus panete kõik järjest kirja ja hiljem kategoriseerite ära.
OpenCityBuilder
Required |
Might implement |
Would be cool |
---|---|---|
Isometric view |
Schools/education |
Megablocks |
Build residential |
Garbage management |
Casinos |
Build commercial |
Happinness levels |
Upgrades |
Build industrial |
Parks/entertainment |
Laws |
Landmarks |
Energy production |
Technologies |
Roads |
Industrial AI |
|
Energy managment |
Transportation |
|
Sewage managment |
Paid features |
|
Water managment |
Autopilot |
|
All-run-once |
AI = Player 2 |
|
Money |
||
RCI balance/income |
Kui on Feature List olemas, saab valida, et mis on need kõige tähtsamad ja baas asjad. (Näites on alade ehitamine põhi asi, ehk kõige basicum versioon mängust oleks ülalt alla vaates väikene 10x10 kaart, kus kui vajutada ühe ruudu peale, tekib seal ehitis)
Soovitaks vaadata ette antud tähtaegu, et mis asjad peavad olema millisteks kuupäevadeks valmis.
Vahetähtaeg 1 ja vahetähtaeg 2 on teada. Esimeseks peab mäng töötama multiplayer mänguna, teiseks põhiloogika paigas ja serverisse üles pandud.
Järelikult peab esimese kahe sprindi jooksul (ehk esimesed neli nädalat) looma serveri ja kliendi. Mängu loogika peaks toimima serveris ning kliendi ja serveri vahel peaks saatma ainult tile, kuhu on soov ehitada ehitist, näiteks Listi näol.
Ja sama moodi saab mõelda järgnevate sprintide kohta ning luua üldise project plani, kus eeldatav töö on jaotatud sprintide (kahenädalaste tsüklite) vahele ära.
Näidisplaan
SPRINT 1 (WEEK 3 - WEEK 5)
Week 3
Creating the project page
Select the best game idea
Deciding on a game engine
Learning LibGDX basics
Week 4
Create a game skeleton
Setting up prototype client.
Setting up prototype server.
Establishing first connection between client and server, players are synced to server.
SPRINT 2 (WEEK 5 - WEEK 7)
Week 5
Continue learning LibGDX basics
Defining the game board area
Week 6
Adding basic terrain features
Map generation (without basic RCI)
Main menu for the game.
SPRINT 3 (WEEK 7 - WEEK 9)
Week 7
Implementing at least one type of each building/area type
Implementing roads
Adding basic building features
Week 8
Implementing basics of city building
Players can place buildings
Player can interact with terrains and buildings
SPRINT 4 (WEEK 9 - WEEK 11)
Week 9
Improve UI
Game lobby
Money and using it
Week 10
Add more to RCI implementation
Adding animations for building different structures
Change over to isometric view
SPRINT 5 (WEEK 11 - WEEK 13)
Week 11
Tools to add and delete tiles
Continue change over to isometric view
RCI needs
Week 12
Implementing more buildings / structures
Add some kind of AI (ex: cars or citizens walking around)
SPRINT 6 (WEEK 13 - WEEK 15)
Week 13
Improve RCI ratios/needs
Correct/rewrite bad code
Playtesting, balancing, bug fixes
Week 14
Game performance fixes
Adding sound to game
Game performance, client-server sync improvements once needed if in-game feature set is complete.