Projektiplaan

Esimesena mõelge enda mängu idee välja ning pange see GitLabi teie loodud reposse readme.md faili ,hea on alati siis vaadata repot lahti võttes, et millise mänguga on tegu. Lisage juurde ka inspiratsiooni allikad. (Kirjutage rohkem kui näites)

../../_images/readme_edit1.png ../../_images/readme_repo1.png

Kui teil tiimina on olemas tehtava mängu idee või te olete veel mitme vahel, siis tehke nö Feature List. Ehk mida te plaanite, et saaks teha selles mängus. Mis on kõige tähtsam, mida võib hiljem lisada jne. Kõige lihtsam on lihtsalt teha selleks Google Sheet, kus panete kõik järjest kirja ja hiljem kategoriseerite ära.

OpenCityBuilder

Required

Might implement

Would be cool

Isometric view

Schools/education

Megablocks

Build residential

Garbage management

Casinos

Build commercial

Happinness levels

Upgrades

Build industrial

Parks/entertainment

Laws

Landmarks

Energy production

Technologies

Roads

Industrial AI

Energy managment

Transportation

Sewage managment

Paid features

Water managment

Autopilot

All-run-once

AI = Player 2

Money

RCI balance/income

Kui on Feature List olemas, saab valida, et mis on need kõige tähtsamad ja baas asjad. (Näites on alade ehitamine põhi asi, ehk kõige basicum versioon mängust oleks ülalt alla vaates väikene 10x10 kaart, kus kui vajutada ühe ruudu peale, tekib seal ehitis)

Soovitaks vaadata ette antud tähtaegu, et mis asjad peavad olema millisteks kuupäevadeks valmis.

Vahetähtaeg 1 ja vahetähtaeg 2 on teada. Esimeseks peab mäng töötama multiplayer mänguna, teiseks põhiloogika paigas ja serverisse üles pandud.

Järelikult peab esimese kahe sprindi jooksul (ehk esimesed neli nädalat) looma serveri ja kliendi. Mängu loogika peaks toimima serveris ning kliendi ja serveri vahel peaks saatma ainult tile, kuhu on soov ehitada ehitist, näiteks Listi näol.

Ja sama moodi saab mõelda järgnevate sprintide kohta ning luua üldise project plani, kus eeldatav töö on jaotatud sprintide (kahenädalaste tsüklite) vahele ära.

Näidisplaan

SPRINT 1 (WEEK 3 - WEEK 5)

Week 3

  • Creating the project page

  • Select the best game idea

  • Deciding on a game engine

  • Learning LibGDX basics

Week 4

  • Create a game skeleton

  • Setting up prototype client.

  • Setting up prototype server.

  • Establishing first connection between client and server, players are synced to server.

SPRINT 2 (WEEK 5 - WEEK 7)

Week 5

  • Continue learning LibGDX basics

  • Defining the game board area

Week 6

  • Adding basic terrain features

  • Map generation (without basic RCI)

  • Main menu for the game.

SPRINT 3 (WEEK 7 - WEEK 9)

Week 7

  • Implementing at least one type of each building/area type

  • Implementing roads

  • Adding basic building features

Week 8

  • Implementing basics of city building

  • Players can place buildings

  • Player can interact with terrains and buildings

SPRINT 4 (WEEK 9 - WEEK 11)

Week 9

  • Improve UI

  • Game lobby

  • Money and using it

Week 10

  • Add more to RCI implementation

  • Adding animations for building different structures

  • Change over to isometric view

SPRINT 5 (WEEK 11 - WEEK 13)

Week 11

  • Tools to add and delete tiles

  • Continue change over to isometric view

  • RCI needs

Week 12

  • Implementing more buildings / structures

  • Add some kind of AI (ex: cars or citizens walking around)

SPRINT 6 (WEEK 13 - WEEK 15)

Week 13

  • Improve RCI ratios/needs

  • Correct/rewrite bad code

  • Playtesting, balancing, bug fixes

Week 14

  • Game performance fixes

  • Adding sound to game

  • Game performance, client-server sync improvements once needed if in-game feature set is complete.